reklama

Najlepší narodeninový darček

mi dal môj priateľ k mojim 25-tim narodeninám. A čo to bolo? Zoskok padákom z výšky 4 km. Jednu minútu sme leteli voľným pádom a zvyšok sa vznášali na padáku. Samozrejme nebola som v tom sama, na chrbte som mala priviazaného inštruktora ...... dobre, dobre....ja som bola priviazaná k inštruktorovi, veď ako inak. A ako to celé vyzerá? Nuž, pozrite sa sami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Takto vyzeralo pobrežie Long Island-u z lietadla.

pohlad z lietadla
pohlad z lietadla 

A už letíme.....

let1
let1 

Väčšinu voľného pádu sme strávili v mraku. Inak všimli ste si ako nám v tom nápore vzduchu "veje" pokožka?

let2
let2 

Tu už prišiel čas na otvorenie padáku. Samozrejme o to sa postaral môj inštruktor Willie.

otvorpadak
otvorpadak 

Nikdy by som neverila, aký tieň robí mrak na zemskom povrchu.

mrak
mrak 

A tu už pristávame ... chvalabohu v zdraví.

pristanie
pristanie 

Bolo to super. Všetkým to vrelo doporučujem.

Sláva Mocková

Sláva Mocková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek s hlavou plnou myšlienok... Zoznam autorových rubrík:  PolopravdyNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu